تهران مگنت

شرکت تهران مگنت تولید کننده انواع آهن ربا، مگنت و ابزار مغناطیسی با بیست سال سابقه توانایی تامین انواع آهنربا با بالاترین کیفیت را دارا می باشد.

تهران مگنت

شرکت تهران مگنت تولید کننده انواع آهن ربا، مگنت و ابزار مغناطیسی با بیست سال سابقه توانایی تامین انواع آهنربا با بالاترین کیفیت را دارا می باشد.

فروشگاه تهران مگنت با بیست سال سابقه و در اختیار داشتن بیش از 3000 سایز آهنربای موجود، توانایی تامین انواع آهنربا و نیز طراحی و ساخت انواع ابزارآلات مغناطیسی با بالاترین کیفیت را دارا می باشد.
این فروشگاه بواسطه در اختیار داشتن کادر مجرب و متخصص در زمینه مغناطیس که بصورت دائم در فروشگاه حضور دارند و نیز بهره گیری از مشاوره فنی اساتید دانشگاه، آماده ارائه خدمات مشاوره و طراحی در بالاترین سطح علمی و آزمایشگاهی به متقاضیان می باشد.
فروشگاه تهران مگنت تاکنون افتخار همکاری رضایتمندانه با نهادها و شرکت های متعدد از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه مالک اشتر، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت ایران خودرو، شرکت سایپا، شرکت نیرومحرکه، شرکت کروز و بسیاری از سازمان ها و موسسات دیگر را داشته است و آهنربا های تامین شده توسط این فروشگاه تاکنون در بسیاری از طرح ها و پروژه های ملی کشور مورد استفاده قرار گرفته اند.

بایگانی
آخرین مطالب
آدرس:
خیابان امام خمینی، روبروی سر در باغ ملی ، خیابان کشاورزی، مجتمع تجاری ابزار سپه، طبقه همکف، شماره 18
تلفن:
66728394
66720795
فکس:
66759055
پست الکترونیک فروشگاه:
پست الکترونیک مدیریت:

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.